Thomas werkt om geld te verdienen voor nieuwe avonturen :-).

Het eerste jaar van mijn studie heeft zo zijn verplichtingen.

Goedemiddag!

Het is een HELE lange tijd geleden dat ik (op deze manier) wat van me heb laten horen. De reden voor dit nieuwe verhaal is een 10 weken lange stage die er aan zit te komen.

Ik moet als afsluiting voor mijn eerste jaar International Tourism Management (3 jaar lang @ TIO university of applied sciences) een stage lopen bij een zelf gekozen bedrijf ergens waar ik mijn zomervakantie wil door brengen. Ik heb gekozen voor Vancouver, wat voor mij al een bekende bestemming is aangezien ik er zelf al een keer een paar dagen geweest ben en Erik daar al 3 maanden lang heeft gezeten en we via hem veel hebben kunnen zien via foto's en beleven via verhalen. De stage die ik ga lopen is bij een studenten reisbureau in het midden van Vancouver. Het bedrijf is West Trek (www.westtrek.com) en het is opzich een vrij klein bedrijf wat alleen een kantoortje heeft in Vancouver (denk ik). Mijn stage begint op 30 mei, en eindigt op 5 augustus. Ik heb daarna nog 2 weken vrij in Vancouver voordat ik op 17 augustus weer naar Nederland vlieg! Hopelijk heb ik voor die tijd tijd genoeg gehad om over leuke dingen te denken die ik dan kan doen!

Aangezien mijn vorige jaarverslag zo geslaagd was (is mij verteld) ga ik jullie ook nu vervelen met mijn verhalen vanuit Canada.

Zoals jullie waarschijnlijk nu al hebben gemerkt is mijn Nederlands er totaal niet op vooruit gegaan, dus voor de gene die me weer gaan 'volgen', succes met het ontcijferen van mijn verhalen (& foto's) die vanaf 27 mei weer in jullie mail-inbox terecht komen! Maar voordat het zover is moet ik eerst mijn tentamens van aankomende twee weken halen. Laat maar even weten of jullie in nog meer prachtig, geillustreerde en vooral zeer boeiende verhalen geïnteresseerd zijn!

Ciao!

Reacties

Reacties

Erik!

Been there, done that...

Roos

already looking forward to your stories. (:

(als dat goed engels is.. )

Alan

Your travel blogs are always an interesting read, especially with the help of google translate. Hard work really does pay off. Keep it up!

je moeder

Aan het eind van dit studiejaar,na een jaar hard studeren in vergelijk met vorig,ga je weer dat doen wat je graag doet,de wereld verkennen.
Succes met deze werk/leer/vakantie periode.

Erik!

Kan je opa en oma nog een keer in de mailinglijst zetten en anders bij elke nieuwe blog even een extra mail erachteraan sturen?! Deze notificatie hebben ze niet gehad! Gracias

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!