Thomas werkt om geld te verdienen voor nieuwe avonturen :-).

Laatste weekje van het geweldigste jaar van m'n leven (tot nu toe!)!

Hallo hallo!

Bij deze dan m'n laatste verhaal vanuit Nieuw Zeeland.. onderhand is mijn kamer helemaal leeg.. vlag naar beneden gehaald, kleding kast leeg en eindelijk is m'n koffer gepakt! Had ik hem net helemaal dichtzitten (ging nog maar net), komt m'n gast moeder aan zetten met een joekel van een cadeau. Ik mag hem nog niet open maken.. ik moet wachten tot ik thuis ben.. dus dat doe ik dan maar vrolijk, maar het duurde me een extra 40 minuten om alles weer uit en in te pakken.. wat een gedoe! Maar dit verhaaltje blijft dus even kort, mijn wekker gaat over 5 uur weer, dus van slapen komt het sowieso niet echt denk ik..!

Afgelopen week weer veel geskied! Heerlijk is dat toch. Op zondag, dinsdag, donderdag en vandaag lekker weer de berg op geweest. Meestal rond de 7 uur per dag geskied, dus daarom had ik er ook telkens een 'rust'dag tussen zitten! Op woensdag hadden we ILC leavers dinner! Gezellig voor 't laatst met z'n allen bij mijn Homestay Manager's huis gegeten 's avonds, waar de leavers ook speeches moesten geven.. naja aangezien ik en presentaties/speeches nooit echt een goede combinatie is geweest ging die speech ook niet echt soepel, maar goed! Eten was heerlijk, en helaas weer veel afscheid moeten nemen. Maar voor de rest deze week een beetje vreemd beleefttd. Veel na lopen denken over wat er wel niet allemaal gebeurt is dit jaar en hoeveel dingen ik heb mee gemaakt.. en dan ook weer te weten dat 't tijd is om naar huis te gaan aangezien een jaartje ook wel lang genoeg is.... .. .. (denk ik)! Ook had ik voor het dinner een leavers slideshow moeten maken, die iedereen wel vet vond.. dus dat was ook wel het 4 uur werk waard geweest!

Gisteren voor 't laatst naar school gegaan. Naja niet echt naar school aangezien ik rond 2 uur hier thuis richting school liep en tijdens de wandeling iets van 150 foto's had genomen. Op school aangekomen de laatste paar vrienden op m'n vlag laten schrijven, en daarna m'n rapport op gehaald! Toen nog even wat foto's van school gemaakt.. en daarna met Claire (Homestay Manager) naar huis gereden. Beetje uitgerust en begonnen met pakken..

Vandaag zaten we met z'n allen rond 7 uur in de auto richting Cardrona. Gezellig een familie dagje skien! Rond half 9 gingen de liften open en op dat tijdstip was er gelukkig nog niemand op de pistes dus het was echt een geweldig begin van de laatste ski dag! En het weer zat ook mee, maar dat heeft het eigenlijk de week gedaan. Geen een keer echte bewolking gehad boven de pistes.. dus lekker zon 24/7 :-D! Daarna rond 5 uur thuis aangekomen, en laatste paar dingetjes bij elkaar gepakt en in m'n koffer/onboardkofferding gestopt. Daarna begonnen met het voorbereiden van m'n laatste avond maal.. Ik mocht kiezen dus we aten lekker 'antipasto'. Zeg maar van alles en nog wat op een bord en je kan zelf kiezen wat je wilt eten. Zeer goede uitleg maar goed haha. Wikipedia heeft vast een betere! Daarna helaas nog wat uitgerust in de zitkamer (?) met wat muziek en nu is het onderhand tijd om naar bed te gaan.. Het is hier op dit moment 4 juli - 00:29. Dus over iets van 9,5 uur zit ik in m'n eerste vliegtuig vanuit Queenstown naar Auckland.. Geen idee over hoeveel uur ik aan kom in Nederland maar volgens mij is dat nog iets van 50 uur weg! Naja sorry voor het korte verhaal, maar ik wil nog een beetje van m'n queensize bed genieten hier dus ik ga maar snel 'slapen'!

Ik hoop dat ik jullie dankzij dit blog dit jaar een beetje heb kunnen vermaken en vooral m'n ervaringen over kunnen brengen op jullie! Dat was wel het plan, maar ik vond 't zeker ook leuk om elke paar weken weer een lap tekst op internet te zetten!

Tot snel Nederland! Ik kijk er naar uit om jullie weer allemaal te zien! En bereid je maar voor op laaaaaange en vooral veeeeele verhalen haha!

Ciaociao,

Thomas the Kiwi

Foto's van deze week komen online zo gauw ik weer in Baarn ben aangekomen!

Reacties

Reacties

Rosemarijn

Ik vond het ook leuk om al je verhalen te lezen Thomas. Mooi dat je nog even lekker hebt kunnen skieën! Ik zie je over twee dagen in Nederland! :DDD

Moeder

Kort verhaal, korte reactie, tot gauw Thomas!

Anouk

Hee Thomas, leuk dat je het zo onwijs naar je zin hebt gehad. Ik hoop dat je een fijne reis hebt gehad en ik hoop snel nog meer leuke verhalen te horen. Liefs, xxx

Tinka

Hee Thomas!

Wat leuk dat je het zo ontzettend leuk hebt gehad! Als ik je verhalen zo heb gelezen het afgelopen jaar moet dit zeker (tot nu toe) het mooiste jaar van je leven zijn geweest, wauw! Wat jij allemaal heb meegemaakt...! Wel gek om dat nu allemaal achter te laten zeker.
Je bent in middels al weer 2 dagen thuis, maar goed, ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en al weer een beetje bent bijgekomen van je jetlag! Ik vond het leuk je verhalen te lezen, over alle super leuke dingen die je mee hebt gemaakt! Het zal wel ontzettend wennen zijn, om nu weer in het saaie, platte Nederland te zijn!
Ik hoop snel nog meer jaloersmakende verhalen van je te horen, maar dan in het echt!!

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!